独白

不知道写点什么好,那就这几个字吧。
  1.  27

     
    Lift Me Up - Mree

    Karen·Liu:


    You come around and make the seasons change,
    你来到我的身旁 改变了我的季节,
    You come around and leave the way you came,
    你来到我的身旁 留下了你来时的印记,
    You come around and wipe my tears away,
    你来到我的身旁 拭去了我的泪水,
    You make me wanna give my heart away,
    你让我想把我的心也给你,
    The way you speak, it leaves me without words,
    你说话的方式,让我无法形容,
    And when you’re gone it makes me toss and turn,
    你离开的时候,我辗转反侧,
    You come around and make sure that it hurts,
    你来到我的身旁,我便陷入你的牢笼,
    You make sure that it hurts when you’re away,
    当你离开的时候,你可知你伤害了我,
    Here among the clouds,
    这里到处是柔软的云朵,
    We are safe and sound,
    我们安然无恙,
    You lift me up,
    你带我高飞,
    You lift me up,
    带我在云朵中穿行,
    You come around and light up everything,
    你来到我的身旁,点亮了我的世界,
    You stun me with your smile and all you bring,
    你的微笑,你带来的一切使我眩晕,
    You come around and make me wanna sing,
    你来到我的身旁,让我想唱歌,
    You make me wanna sing my fears away,
    让我想把所有的恐惧用歌声带走,
    Here among the clouds,
    这里到处是柔软的云朵,
    We are safe and sound,
    我们安然无恙,
    You lift me up,
    你带我高飞,
    You lift me up,
    带我在云朵中穿行,
    You lift me up,
    你带我高飞。

     

    音乐不夜城一元cp徐伊景李世真单曲循环的那首歌每天推首歌给你

    评论
    热度(27)