独白

不知道写点什么好,那就这几个字吧。
  1.  91

     
    Illuminate - Emma Louise

    A-水塔先生 、:

    无论我们身处何地

    无论我们各自在做怎么的工作

    无论我们在过怎样的生活

    我们都是那无数中的一个,无数颗星星中的一颗,或晦暗或明亮,都在努力发光。

    Emma Louise的专辑《Supercry》中最喜欢的一首也是听得最久的——《Illuminate》小仙女还是仙气十足,越听越喜欢。

    At first I was the dark side of the blade

    最开始我处于壳中暗面

    Stay inside and be still

    长时间不肯走出来

    Maybe they'll think I'm still the same

    可能他们认为我还是如此

    And nobody will notice

    没人注意到

    If I break down, break down inside

    如果我打破,从内打破壳

    I break down, break down

    我打破,打破

    Shake me 'till I wake

    轻摇我直到我苏醒

    I know I'm brave

    我知道我很勇敢

    I know I'm braver than this

    我知道我比以前勇敢了

    Break this what I've made

    打破我之前所做的

    I'll illuminate, I'll illuminate

    我将发光,我将发光

    Watch me, I'll illuminate

    看着我,我将发光

    I am one million colours in one

    我是“一”,无数颜色中的“一”种

    I am one, one in a million

    我是“一”,无数中的“一”个

    I am one million colours in one

    我是“一”,无数颜色中的“一”种

    I am one, one in a million

    我是“一”个,无数中的“一”个

    Watch me I'll illuminate

    看着我,我将发光

    And have you ever held silence like a knife

    你曾用刀锋般锐利的安静

    To protect yourself from feeling something you know will burn inside

    保护自己不受内心熊熊燃烧的怒火影响 你知道这会毁了所有

    Oh, well I was on fire, on fire all the time

    哦,我是火,不断燃烧

    Now I'm just alive, alive

    是的,我还活着,活着

    Watch me I'll illuminate

    看着我,我将发光

    I am one million colours in one

    我是“一”,无数颜色中的“一”种

    I am one, one in a million

    我是“一”,无数中的“一”个

    I am one million colours in one

    我是“一”,无数颜色中的“一”种

    I am one, one in a million

    我是“一”,无数中的“一”个

    Watch me I'll illuminate

    看着我,我将发光

    But I'm spinnin' in slow motion

    但我在缓慢地旋转

    I am aluminous like this

    我像这般的明亮

    I'm spinnin' in slow motion

    我在缓慢地旋转

    I am aluminous like this

    我像这般的明亮

    I'm spinnin' in slow motion

    我在缓慢地旋转

    I am aluminous like this

    我像这般的明亮

    I'm spinnin' in slow motion

    我在缓慢地旋转

    Watch me I'll illuminate

    看着我,我将发光

    I am one million colours in one

    我是“一”,无数颜色中的“一”种

    I am one, one in a million

    我是“一”个,无数中的“一”个

    I am one million colours in one

    我是“一”,无数颜色中的“一”种

    I am one, one in a million

    我是“一”个,无数中的“一”个

    I am one million colours in one

    我是“一”,无数颜色中的“一”种

    I am one, one in a million

    我是“一”个,无数中的“一”个

    I am one million colours in one

    我是“一”,无数颜色中的“一”种

    I am one in a million

    我是“一”个,无数中的“一”个


     

    音乐乐评单曲循环的那首歌用音乐说晚安欧美音乐

    评论
    热度(91)